Showroom bezoeken?
Maak van uw droom een realiteit door de juiste haard fysiek te kunnen bekijken in een showroom van wel liefst 1200m².
Veelgestelde vragen
Order bevestiging
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Zodra je een bestelling hebt geplaatst via onze website, sturen we een e-mail ter bevestiging van de bestelling naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Dit is om te bevestigen dat we uw bestelling in ons systeem hebben ontvangen en uw betaalmethode vooraf hebben geautoriseerd, klaar voor uw aankoop.
Ik heb mijn bestelling geplaatst maar geen bevestigingsmail ontvangen. Waarom?
Als je onlangs je bestelling hebt geplaatst en niet meteen een bevestigingsmail van ons hebt ontvangen, zijn er mogelijk een aantal problemen die we kunnen onderzoeken:
Het kan zijn dat onze e-mails in uw map met ongewenste e-mail of spam terechtkomen
Er kan een spelfout zijn opgetreden bij het invoeren van uw e-mailadres tijdens het afrekenen
Uw e-mailserver heeft zeer sterke spamfilters en identificeert onze e-mails als spam, zodat de e-mails niet doorkomen.
Wat gebeurt er nadat ik mijn orderbevestiging heb ontvangen?
We controleren ons magazijn of bij onze leveranciers om er zeker van te zijn dat uw item(s) beschikbaar zijn en zo snel mogelijk kunnen worden verzonden. Als uw item(s) beschikbaar zijn voor verzending, zullen we de kosten verwerken en de verzending van uw bestelling voorbereiden.
In het geval dat uw item(s) niet beschikbaar zijn voor onmiddellijke verzending, nemen we contact met u op via e-mail of telefoon om u een alternatief aan te bieden. Als u besluit geen gebruik te maken van een van de door ons aangeboden alternatieven, zullen we de pre-autorisatie van uw betaalmethode verwijderen.
Privacy en veiligheid
Waarom heb je mijn telefoonnummer nodig?
De meeste van onze bezorgers hebben een contactnummer nodig om een vlotte levering van uw bestelling te garanderen. Er zal waarschijnlijk contact met u worden opgenomen om een bezorgmoment af te spreken dat u het beste uitkomt. We maken uw informatie aan niemand anders bekend, deze wordt privé en vertrouwelijk gehouden. En als er problemen zijn met uw bestelling, kunnen we snel en gemakkelijk contact met u opnemen, en zo proberen om u de beste service aan te bieden.
Is het veilig om online te kopen via jullie website?
Absoluut. Sfeerhaardloket.nl streeft ernaar om onze klanten een veilige en vlotte klantervaring te bieden. Deze site maakt gebruik van SSL-coderingstechnologie, zodat u zich nooit zorgen hoeft te maken over de veiligheid van uw creditcard. Tevens is onze website ook geverifieerd door middel van Trustedsite.
iii. Verzending en bezorging
Hoe lang duurt het doorgaans voordat uw producten worden verzonden?
Meestal binnen 48 uur na verwerking van uw bestelling, maar dit kan variëren afhankelijk van factoren zoals de beschikbaarheid van het product, of uw bestelling op bestelling is gemaakt of de hoeveelheid die u nodig heeft. We streven er uiteraard naar om het altijd zo snel mogelijk bij uw deurmat te bezorgen.
Hoe lang duurt het meestal voordat mijn aankoop arriveert nadat deze is verzonden?
Meestal binnen 2-5 werkdagen.